zaterdag 26 oktober 2013

Dankbaarheid......



Even geleden las ik de lieve reacties op m'n vorige berichten......wat doet dat enorm goed!!!!
Dankbaarheid vult m'n hart en geeft een lichtstraal achter die donkere wolken vandaan.
Ik kan niet uitwijden over de dingen die nu spelen in ons leven omdat we de privacy van personen willen beschermen, maar ik wil vragen of jullie voor ons willen bidden....dat God echt alle ruimte in ons leven mag krijgen en dat Zijn plannen voor ons leven beschermd mogen blijven.
Nogmaals bedankt voor jullie zegenende woorden!
 

6 opmerkingen:

It's me zei

Fijn weekend lieverd...en ga zeker voor jullie bidden...liefs Ria...x !

marmarel zei

Fijn om weer even bij te lezen hoe het met je gaat. Mooi én spannend, jullie nieuwe plannen, ik zal zeker voor jullie bidden!
En wat een schattige dingen heb je geknutseld met de Bees!

Jedidja zei

Mooi plaatje! Even een digitale knuffel. Voel je hem?

Marcel en Suzanne zei

Ach lieve Dieneke,
natuurlijk wil ik jullie in gebed dragen!
Gelukkig mag ik weten...
dat Hij jullie ook draagt als het moeilijk of onzeker is.

Ik moet denken aan dat wat oudere opwekkingslied:
***
O laat Gods Zoon je thans omhullen,
met Zijn liefde en Zijn Geest.
Laat je hart en ziel vervult zijn door de Heer.
O geef hem alles wat je vasthoudt
en Zijn Geest zal als een duif,
op je leven dalen met Godd'lijke kracht
***
Jezus, o Jezus, kom en vul ons hart 2 x
***
O kom en zing dit lied met blijdschap,
met een hart vol van vreugd;
Hef je handen in aanbidding naar omhoog.
O geef Hem al je pijn en moeite en de jaren van verdriet.
Nieuw leven vangt dan aan in Jezus naam.
***
Veel liefs en rijke zegen voor jullie allemaal!

LIEFS, Suzanne

Good Old Household zei

Uit ervaring weet ik hoe gebed je kan sterken, ook al ken je elkaar niet of weet je van de situatie geen millimeter af.

Je mag weten dat er voor jou/jullie gebeden wordt.

Kim @ Light Cottage zei

Friend, I will hold you in the Light.
God bless,
Kim