donderdag 7 november 2013

Herfsthuisjes voor de Bees....


Gisteren met de Bizzy Bees hebben we van melkpakken herfsthuisjes (een variant op het sneeuwhuisje) gemaakt.
Als je naar een beschrijving zoekt voor het in elkaar knutselen van zoiets klik dan op een vorig bericht: sneeuwhuisje voor de Bees





Gezellig met z'n allen op de bank...dan nog even wat drinken, wat eten, wat vingerhaken of TV kijken...
Meestal blijven ze plakken tot een uur of vijf..... 


Hier ook nog een paar foto's van vorige week.....toen stond hier de boel vol met nagellakjes, oogschaduw enz, enz...ze wilden graag weer een keer naar de schoonheidssalon!
Geen verder commentaar nodig....












Nu ik dit blog schrijf dacht ik opeens weer aan een stukje wat ik vanmorgen op het blog van Crystal las over Homemaking, zij verwoordde zo mooi wat homemaking voor haar is: een roeping.
En zo ervaar ik dat ook...elke dag weer!





7 opmerkingen:

It's me zei

Fijne dag...je post straalt liefde uit......God is liefde.....dus ik zeg goed bezig meis...missie geslaagd !!...x !

huis tjokvol zei

oo wat leuk,echt een meidenmiddag.

Maria zei

This is what I see it as everyday...a most high calling. m.

Dagelijks Brood zei

Wat een leuke tut-dag! Pas logeerden twee zusjes en twee nichtjes hier, en hebben we ook een tut-dag gehouden.
Goed weekend!
Groetjes, Marike

Marja Verschoor-Meijers zei

Geen commentaar nodig dus, ziet er allemaal heel gezellig uit! Fantastisch!

Marcel en Suzanne zei

Wat is het GEZELLIG in jullie liefdevol huisgezin!
Zo mooi om te zien dat de kinderen zo THUIS bij jullie zijn.
En hun blijde gezichtjes vertellen genoeg :-)

DANKJEWEL lieve Dieneke,
dat jullie HUIS open staat voor deze kinderen!
Waar LIEFDE woont gebiedt de Heer ZIJN ZEGEN!
LIEFS, Suzanne

marmarel zei


Wat een mooi blogje Dieneke! Het kersthuisje heb ik vorig jaar met mijn dochter gemaakt, zó gezellig!