vrijdag 29 november 2013

Wachten......



In deze periode van wachten......welke richting we samen met God zullen kiezen........ wordt steeds meer duidelijk welke dingen waardeloos zijn en welke van waarde voor het Koninkrijk van God.....
Een periode van afbraak én opbouw.....










      
Psalm 27 vers 14 Wacht op de HEER,
                                         wees dapper en vastberaden,
                                                                         ja, wacht op de HEER.                                                
                 
            
             


Shabbat Shalom!!!

6 opmerkingen:

Jedidja zei

Sjabbat Sjalom voor jou. En wat een mooie fotoblog zo. Heel sprekend.

It's me zei

Heeel fijn weekend.......liefs van mij...x !

huis tjokvol zei

mooi,fijn weekend

Marcel en Suzanne zei

Langs deze weg een liefdevolle groet vanuit het Groningse land...
Ik kreeg deze tekst op mijn hart voor jullie!

Mijn ziel zegt:
mijn deel is de Heere,
daarom zal ik op Hem hopen.
Goed is de Heere voor wie Hem verwachten,
voor de ziel die Hem zoekt;
goed is het,
in stilheid te wachten,
op het heil des Heeren.
KLaagliederen 3 : 24, 25, 26

Hij zal jullie de weg bekend maken die jullie mogen gaan lieve Dieneke!

VEEL LIEFS, Suzanne

Johannes H. van Nieuw Amerongen zei

"See how the farmer waits for the precious fruit of the earth, being patient about it, until it receives the early and the late rains. You also, be patient. Establish your hearts" -Jacobus 5

"Wait for the Lord; let your heart take courage" -Ps. 27:14

Maggie zei

Mooie plaatjes heb je erbij gevonden. Daar ga ik er een paar van opslaan en printen.