dinsdag 10 december 2013

Wederom.....wachten....

Wachten?.....Hoor ik dat goed....wachten..... 



Jullie beseffen zeker wel dat ik een expert ben op het gebied van wachten?!

Ik heb dan ook geen medelijden met al dat wachten van jullie.....want...ik moet wachten voor m'n eten, voordat m'n riem omgaat, bij de weg, totdat ik eindelijk uit mag, bij de deur, als er bezoek komt......op Grace moet ik héél vaak wachten..... en zo kan ik nog wel even doorgaan! 

Duuuuuuus....wacht nog maar rustig een weekje langer....gewoon niet zo moeilijk over doen!


Vandaag hadden we een gesprek in de Glind(jeugddorp) en we hoorden dat we wéér mogen wachten. Volgende week donderdag horen we wat de uitkomst is.....tsja, dus luisteren we maar naar Boris en wachten gewoon verder......
Een vriendin van ons zei voordat we aan dit traject begonnen:" Als God je kan laten wachten zal Hij dat zeker  niet nalaten".....................

10 opmerkingen:

Augusta zei

deze moeder wacht ook: https://www.facebook.com/erika.theunisse willen jullie ook voor dit gezinnetje bidden?

carla oviedo zei

boris heeft gelijk...lol wachten op Gods tijd kan heel lang duren, maar hij geeft uiteindelijk zo,n mooie verrassingen, dat is God. Bid voor mij ook dieneke hebben we ook zeker nodig..we wensen u en u gezin een gezegende 2014...groetjes soraya en huub

Marga H. zei

Jaaa, wachten kan soms lastig zijn maar wie weet wat voor moois er straks uit komt rollen...

Ik ben helemaal verliefd op jullie Boris hoor,zo'n schatje!

It's me zei

Je hebt geen andere keus...dusse wachten.....alles komt goed.....leuke foto van Boris en jullie !!... x!

Marcel en Suzanne zei

Ik moet zo lachen om jullie Boris en dat snoezige snuitje :-)
En dat in deze ernstige tijd...
Weet dat ik met jullie van harte meeleef en bid!

En wat zijn jullie prachtige mensen,
als ik jullie foto zie moet ik denken aan DE GLANS van DE KONING!

En weet...
HIJ overziet het geheel...
HIJ is nog zorgvuldig voor jullie aan het voorbereiden,
HIJ gaat jullie VOOR!!!

En die lieve Boris...
die verdient wel een lekker KLUIFJE :-)
Dan kan ook hij weer even verder met geduldig wachten :-)

LIEFS, Suzanne

C.J. van Vuuren zei

Leuke foto!

Rick zei

Alles op Zijn tijd ...

Leuke fotos van Boris. Kijk die ogen !

Fijne woensdag.

Mrs R zei

Boris is so patient! :-) Have a lovely evening!

Cathy zei

Good Morning my friend! What a cute blog today! I also love your kitchen!!! hugs~

marmarel zei

Weten jullie inmiddels al meer? Ik wens jullie een heel goed nieuwjaar toe, met Gods zegen! Wat een prachtige foto's van Boris én van jullie samen!
Lieve groet, Marijke