maandag 6 januari 2014

Relatie....

Even gek doen samen met ma (m'n schoonmoeder)

Dit jaar wil ik me richten op het woord RELATIE....allereerst gaat het om m'n relatie met God.
Dan om m'n relatie met Jeroen,





onze kinderen, familie, vrienden, gemeenteleden en alle mensen en kinderen die dit jaar in ons leven zullen binnenwandelen.....
Of dit ook zal zijn in een officieel gezinshuis weten we nog steeds niet. Het wachten is nog niet afgelopen. Deze week krijgen we bericht voor een volgend gesprek. Hoe langer het duurt hoe meer we het los kunnen laten. Of we nu wel of niet ons beroep ervan kunnen maken, ons huis zal altijd een familiehuis zijn en blijven!!
We wachten het af......



Tijdens de kerstdagen waren we met onze kinderen, Aafke en onze moeders, oud en nieuw vierden we met vrienden.....


 Ik logeerde twee dagen bij Liese en zo namen we afscheid van het gezellige Groningen...


 Ze gaat namelijk in Deventer verder met haar studie.


Op de fiets naar de stad, een bezoekje aan een kringloop en 's avonds gezellig een film(the blind site) kijken op de laptop.



Omdat ik toch een dagje ouder word....vindt Liese, mocht ik in haar bed slapen. Ik word tenslotte dit jaar 50!!!!





Net voor kerst nam ik voor twee weken afscheid van de Bizzy Bees.
We gaven elkaar cadeautjes en aten samen...a.s. woensdag starten we alweer ...gezellig!



In de kerstvakantie verhuisde Liese van Groningen naar Deventer.


Jeroen huurde een boedelbak in Lelystad en om 9.30 uur waren we in Groningen...
Eerst even koffie en dan ertegenaan!!


Alles stond al ingepakt, dus in korte tijd zat alles in de aanhanger.... 


Nog even wat erbij proppen....


En weg is alles! 




Joepie....op naar Deventer, waar al vier familieleden wonen....(oma, Hennie en Will en Nanda) 


Na flink wat sjouw-en schroefwerk staat alles op de nieuwe kamer weer op z'n plaats....even is het een rommeltje, maar 's avonds  ziet het er al best gezellig uit!




En het straatje waar ze woont is zó mooi! Middenin de binnenstad....dus hebben Jeroen en ik een gezellig uitwijkplekje in Deventer. Liese wil wel een keer op Boris passen in Lelystad, dan mogen wij op haar kamer logeren..... 


Het straatje waar ze nu woont....
En deze week stuurde Liese deze foto naar mij toe.... ze kreeg een bankje van iemand en zo ziet het er nu uit...

                           

Vrijdag a.s. gaan we er weer heen om nog een muur te verven en daarna gaan we naar Nanda(een nicht van ons) want die is dan jarig....dus....wordt vervolgd!


8 opmerkingen:

Denise zei

The photo's are lovely-full of family togetherness and support for one another.I love how the sweet bedroom looks-Blessings Denise

Anoniem zei

Hoi,

Wat fijn dat je weer een berichtje hebt geschreven, ik word altijd helemaal warm van hoe jij in het leven staat.

Mooi dat jij het woord 'relatie' hebt uitgekozen voor 2014, ik koos voor 'rust', min of meer met dezelfde gedachte. (Rust en vrede in mijn hart door God, rust in mijn gezin).

Bedankt voor het gezellige foto's!

Groeten van Marijke

It's me zei

Heerlijk je bent erweer...heb je gezellige posten gemist hoor......er is weer een boel gezelligs gebeurd...fijne week liefs Ria...x !

C.J. van Vuuren zei

Wat een supergezellige, leuke foto's!!
Inderdaad mooi woord 'relatie'!

huis tjokvol zei

wat een super leuke foto,s en wat een leuke kamer heeft ze weer gekregen,geniet van elkaar

liefs yvonne

mari zei

Beautiful word.... relationship with God, with family and friends. That is what Our Lord wants for all of us :0) The apartment looks so cozy... blessings!

Jerry E Beuterbaugh zei

I hope 2014 proves to be a good year for you and yours!

Marcel en Suzanne zei

Wat een rijke genietfoto's,
vol liefde en warmte!
Zo mooi dat je hier het woord RELATIE boven hebt geplaatst!
En BOVEN ALLES de RELATIE met HEM BOVENAAN hebt gezet voor 2014.

Geweldig,
dat de volheid van ZIJN VREUGDE en KRACHT dag in dag uit je deel mag zijn in 2014.

LIEVE GROETEN EN ZEGEN, Suzanne