zaterdag 5 juli 2014

Mijn toevlucht.......


Gisterochtend om 5 uur is de moeder van Jeroen overleden.
We zullen haar zó missen. Ze wilde zo graag komen kijken in het gezinshuis, maar helaas kon dat niet meer.
De laatste dagen wilde ze alleen nog maar sterven. Verhuizen naar de hemel!
Gelukkig heeft ze niet lang hoeven wachten. Vijf weken wist ze dat ze ziek was en niet meer beter kon worden........     




Tja, ma geen geintjes meer met z'n allen hier beneden, maar mooi om te bedenken dat we elkaar ooit weer terug zullen zien daar waar u nu bent!




9 opmerkingen:

Lieneke van Vuuren zei

Gecondoleerd! Wat een mooie foto´s! Je hoort vast het geluid dat daar bij hoort!

It's me zei

Heftig nieuws hoor..heel veel sterkte voor jullie en het hele gezin....liefs van mij...xxx !

Aritha Vermeulen zei

Van mij ook gecondoleerd. Sterkte komende week.

marmarel zei

Wat verdrietig, van harte gecondoleerd voor jullie allemaal! Ik wens jullie Gods kracht en nabijheid toe voor de komende tijd!
Lieve groet, Marijke

zeeuws knoopje zei

Heel veel sterkte gewenst! Maar wat een troost dat ze naar Huis mocht gaan.

ver-greetmenietje zei

Innige deelneming bij het overlijden van jullie moeder!
Sterkte volgende week en de tijd
erna...
liefs

huis tjokvol zei

gecondoleerd en heel veel sterkte,wat een mooie foto,s

liefs yvonne

Monique Elisabeth zei

Gecondoleerd met jullie verlies. Jullie moeten een bijzondere vrouw missen. Ik wens jullie heel veel sterkte in de komende, moeilijke tijd.

my cozy ❤ little space zei

gecondoleerd tineke...sterkte mee in deze moeilijke tijden..groetjes soraya