vrijdag 3 oktober 2014

Blogplekje....




Hierboven een plaatje van m'n rustige plekje op de logeerkamer. Hier kan ik me terugtrekken om te kunnen bidden en lezen en om te bloggen.





Vanmorgen las ik psalm 73
Niettemin zal ik voortdurend bij U zijn,
U hebt mijn rechterhand gegrepen.
U zult mij leiden door Uw raad,
daarna zult U mij in heerlijkheid opnemen.

Wie heb ik behalve U in de hemel?
Naast U vind ik nergens vreugde in op de aarde.
Bezwijkt mijn lichaam en mijn hart,
dan is God de rots van mijn hart 
en voor eeuwig mijn deel.

Alles kan nog zo goed gaan en zo mooi zijn, maar uiteindelijk is er maar één die rust, wijsheid en vreugde geeft en dat is Jezus.
Wat blij ben ik dan met deze plek waar ik even los kan komen van al het rumoer van de wereld.
De bezigheden in ons gezinshuis, alles wat op de planning staat.
Alleen door het samenzijn met God kan ik dit gezinshuis runnen samen met Jeroen.
We hebben al zoveel situaties met de kinderen meegemaakt waar we alleen uit zijn gekomen door gebed.
Er is zoveel wat wij zouden willen veranderen, maar niet kunnen. Maar God kan 't wel....Hij weet precies wat nodig is voor ieder bijzonder kind in ons gezinshuis.

  




Dit bord staat op de logeerkamer. Ik kreeg het van Aafke....
Het volgen van Jezus is nooit de simpelste weg....wel de allermooiste!


We zijn onderweg. Elke dag is er één die we samen met God mogen gaan. In een gezinshuis is elke dag weer verrassend anders. We kunnen dingen plannen, maar vaak gaat 't door omstandigheden net even anders. Dat maakt dit leven zo leuk en spannend!
  
Hieronder een plaatje van onze tassen die klaar staan in de gang.
Dit weekend gaan we er weer op uit met z'n tweeën....naar ons knusse huisje.....


We zijn benieuwd wat dit weekend ons zal brengen...
Shabbat Shalom!






















3 opmerkingen:

It's me zei

Heerlijke post fijn dat alles zo goed gaat...jullie zijn gezegende mensen....lief fijn weekend van mij...x'

Johannes H. van Nieuw Amerongen zei

Leuk, mooi, geloof, gezegend en gezellig!

My cozy ✄ little space zei

prachtig dieneke! ziet zo warm en gezellig uit...ik zoek ook veel de rust de laatste tijd...en trek me terug in een klein kamer om van al de drukte van het werk bij te komen...leuke post...groetjes