donderdag 1 januari 2015

Gelukkig 2015!


Iedereen een goed en LIEFDEVOL nieuwjaar toegewenst!




Mijn woorden voor dit jaar.......


Stille tijd, Discipline, Tevredenheid.

Kaartje wat we met kerst in de kerk kregen

Waarom die woorden? Omdat ze voor mij de enige manier zijn om in deze wereld het zicht op Jezus helder te houden en dicht bij Hem te kunnen blijven.
Vandaar óók de woorden: discipline en tevredenheid.  
  
Mooie tekst om dit nieuwe jaar mee te beginnen:

Mattheüs 25. vers 13

Wees dan waakzaam, want u weet de dag en ook het uur niet waarop de Zoon des mensen komen zal.


Ik wens dat iedereen die Jezus nog niet kent toe: dat je Hem zult vinden, Hem zult leren kennen en met Hem op weg zult gaan.
Stel gerust de vraag aan God de Vader, Schepper van Hemel en aarde of Hij Zijn Zoon aan jou wil laten zien......Hij zal je niet teleurstellen.
Bij mij was die vraag de start van een heel nieuw leven!

God is dichterbij dan wij vaak denken, ook in 2015!!

Psalm 5 vers 4.

's Morgens hoort U mijn stem, Heere; 's morgens leg ik mijn gebed voor U neer en zie ik naar U uit...............


7 opmerkingen:

My cozy ✄ little space zei

amen, prachtige woorden! en zo gepast voor de tijd waarin we leven..Fijne nieuw jaar voor jullie ook, groetjes soraya en huub

Pippa's Hus zei

Amen! Wat een mooi om daar het jaar mee te beginnen.
Ik wens je een gezegend 2015. XX Esther

Jedidja zei

Mooi gesproken :-) Een heel goed nieuwjaar toegewenst!

Anne zei

Happy New Year blessings to you!
Wonderful words to remember. ♥

It's me zei

Ik wens je alle goeds...voor een prachtig nieuw jaar gedragen door onze Vader...en gevuld met zijn liefde...x!

Linda zei

Beautiful photos. Happy New Year. :)

Mari zei

Dieneke...may this year be filled with Joy! mari