maandag 23 maart 2015

Boris luidt 't voorjaar in!


Dit weekend zaten we voor het eerst weer buiten op het terrasje achter de caravan en aangezien Boris ons altijd op de voet volgt, was hij de eerste die intens genoot van de eerste voorjaarswarmte.....
Hij wil graag zelf z'n verhaal even kwijt....dat wordt wel weer eens tijd, vindt hij.....


Hallo mensen....erg leuk dat ik weer eens helemaal in de belangstelling sta.....dit weekend heb ik intens......


 Ja heel erg intens.....


kunnen genieten van de eerste warme voorjaarszon op de camping.
Eigenlijk heb ik een hekel aan dat woord want wanneer geniet je nou ECHT als hond? Maaaaar voor deze gelegenheid maak ik een uitzondering....


Genoten dus!!


Boris

10 opmerkingen:

Trudy zei

Heerlijke foto's... 't is precies Tukker, die kan ook zo genietend in de zon liggen!

mari zei

What joy to feel the warmth of spring once again :)

Pippa's Hus zei

Dat is te zien, dat je intens geniet! XX Esther

Birgit zei

Herrlich, die Nase wie Boris in den Frühling halten ! So schön !
Liebe Grüße,
Birgit

Alex zei

Oh, he's a lovely boy!
I can just see how much he enjoyed that Spring sunshine : )
Warm fur...doggy heaven!

It's me zei

Geweldig...!?,!...Boris wat ben je toch een genieter....ik heb van je genoten vandaag....!!...X!

My cozy ✄ little space zei

hahaha...

Aafke Dian zei

hahaha die Boris! Z'n baasjes hebben vast ook heerlijk hebben genoten ;) Liefs < 3

Crafts 'n' Skills zei

Heerlijke foto's!

Jo en joh zei

Wat een genieter, prachtig foto's.