vrijdag 17 april 2015

Niet veel woorden......




Oh, ik zou heel wat A-4 tjes kunnen vullen met alles wat er de afgelopen tijd gebeurde in ons leven, maar dat doe ik nu niet.
Ik heb wat plaatjes geknipt de afgelopen dagen om iets van de Liefde, iets van de Opstandingskracht van Jezus te kunnen laten zien.
Elk voorjaar is het er weer:
De schepping die laat zien hoe ongelofelijk groot God is.
Het is feest in de natuur!

























Uw Genade is mijn Adem en mijn Lied!

Voor een mooi lied bij de foto's klik HIER

12 opmerkingen:

It's me zei

Mooi...!!...liefs Ria...x!

Jo en joh zei

Erg mooi gezongen. De natuur is zo mooi ik geniet er met volle teugen van. Fijne zonnige dag.

Lisanne van Dijk zei

Prachtig!

Life thrue grace zei

mooi!

Pippa's Hus zei

Hier hoef je inderdaad niet veel bij te zeggen. God is Groot! XX Esther

Ariëlla zei

Die eerste foto is zo MOOI!

hobbyloes zei

Het Scheppings werk is zo mooi, vooral in de lente als alles weer opnieuw tot leven komt.
Ik weet niet waar de Jutberg is, maar als ik je foto's zie is het er prachtig
groetjs, Loes

Dieneke zei

Alle foto's heb ik gemaakt in Bennekom of een stukje erbuiten.
Dit is het plekje waar we wonen en al fietsend ontdekken we steeds meer mooie plekjes!
Op de Jutberg staat onze caravan....daar is het ook erg mooi.
De Jutberg is in Laag Soeren...ook op de Veluwe.
Groetjes Dieneke

Ariëlla zei

Hoe gaat het met jullie? Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? Zal best wel. Fijne koningsdag!!!

Monique Elisabeth zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Monique Elisabeth zei

Mooie foto's, wat kan het dan hard gaan in de natuur hè ? Even wat warmer weer en alles schiet de grond uit. Ik kan mij er nog steeds over verwonderen.
Een hele fijne dag !!

Ron de Graaff zei

Wat een heerlijk warme sfeer wordt door de foto's en het lied doorgegeven. Dwars door tegenslagen mogen we de Heere volgen in het trouw blijven aan de roeping voor ons leven. Veel zegen op jullie arbeid Dineke!