donderdag 13 augustus 2015

Nog een stukje vakantie.....


Nog even wat aanvullingen over ons eerste weekje vakantie in ons huisje......
Bij de kringloop vonden we deze oude ligstoel. De kleuren van de bloemen bij het rood vond ik zó mooi en wat hebben we er al veel plezier van gehad.
Inmiddels staat ie in Bennekom want dan kunnen we er meer van genieten.






Bij de entree van de caravan wordt de vloer wat wiebelig, daarom heb ik een plaatje multiplex beschilderd en gelakt zodat er een stevige basis is als je de woonkamer instapt. 


En het staat nog gezellig ook....
Wordt vervolgd

7 opmerkingen:

huis tjokvol zei

Wat een goed en leuk idee,staat erg leuk,en wat een leuke ligstoel lekker fleurig,ik hou er van.

Jo en joh zei

Heerlijk dergelijke stoelen, kan je lekker in weg dromen. Wat een leuk idee van de beschilderde plaat, het lijkt net of er een matje voor de deur ligt. Mooi opgelost en netjes geschilderd. Fijne avond samen.

Denise Oldham zei

please take care.

Pippa's Hus zei

Wat een mooie lekkere ligstoel. Een gelukje dat je die vond! XX Esther

It's me zei

Zeker...mooie kleur ook de voordeur!...gaaf die stoel.....leuke kleurtjes liefs fijn weekend van mij x

my little ✂ cottage zei

Heel gezellig Dieneke, ik vind jullie vakantie huisje te gek, heerlijk zo in het bos, in de stilte en rust...ik was ook 1 weekje thuis, maar gaat snel en heel warm hier...even genieten straks is het zo winter...liefs van ons ❤️‍

marmarel zei

Heerlijk lijkt mij dat, zo'n huisje in het bos en zó gezellig! Ik vind de kleur blauw zo mooi.
Groetjes, Marijke