donderdag 12 mei 2016

plaatjes kijken van 5 mei


Op de ochtend van 5 mei waren R en ik al vroeg bezig in de keuken....R maakte een monchoutaart
en ik bakte twee speltbroodjes.
Vanwaar al die drukte?
Op Bevrijdingsdag kregen we bezoek van mijn zus en zwager en hun kinderen.







We dronken koffie in de zon en vertrokken toen in twee groepjes naar het Renkums Beekdal om daar te gaan wandelen en picknicken....
R, D Carina, Anne en ik gingen op de fiets en J, Oskar, Bernard, Frederik en Jeroen gingen met de auto.
Hier volgt een fotoverslagje zonder woorden.....de plaatjes spreken voor zich.





































7 opmerkingen:

RiaN zei

Huh? eigenlijk best dichtbij, daar ga ik zeker eens heen.... Mooie foto's en wat een gezelligheid met elkaar!

Hartelijke groet.

Blogger Jedidja zei

Wat prachtig om zo van de schepping te genieten. Heel mooie foto's joh!
http://kostbaar.blogspot.nl/

It's me zei

Wat een gezelligheid weer zo allemaal bij elkaar...geniet van een heerlijk weekend...liefs van mij x

Happy Family zei

Hoi, wat leuk dat jullie ook een gezinshuis runnen. Ik heb de berichtjes wat betreft ons gezinshuis even geblokkeerd, maar zal ze binnenkort weer activeren. Ik ga je volgen. Dinsdag heb ik mijn eerste teamvergadering en worden eventueel te plaatsen kinderen besproken. Mag ik je soms in de toekomst wat dingen vragen via een mailadres. We zijn nu druk bezig met een foto boekje te maken met foto's van onze omgeving en onze huidige gezinssamenstelling en dieren.

Dieneke zei

ging toch weer fout met het gepriegel op m'n telefoon.
awkoopmans@solcon.nl dat is het juiste mailadres.

Pippa's Hus zei

Wat een heerlijke fijne dag, woorden waren inderdaad niet nodig....
XX Esther

Anne zei

What fun times and perfect weather to enjoy!